منتدى شط اسكندرية

منتدى شط اسكندرية

احلى شط فيكى يا اسكندريه
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 12:54 pm

وانا شفتها فى منتديات وحلوة كتيـــــــــــــــــــــــر


وعى اللعبة باين من عنوانها


وعلى العموم


يعنى عتعد من واحد لخمسة والليوصل لرقم خمسة يختار عوض يغسل هدوموا




تقريبا كدى اللعبة واضحة اوى ويارب تعجبكوا


وانــــــــــــــا عبتـــــــــــــــــــــــــــدى




1111111111111111111111111111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 1:00 pm

تسلم ايدك

لعبه لذيذه


2222222222222222222222222222222222



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 1:05 pm

بس تتنقل لمكانها المناسب

في شمسيه

<<< ضحك ولعب وجد وحب >>>



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 1:11 pm

222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 1:18 pm

3333333333333333



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
البوب الكبير
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 468

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 26/10/2009

عمري عمري : 26


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 2:59 pm

4444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 6:57 am

555555555555555
عايز كل بنات المنتدى تغسل الهدوم وتنشرها
ويشدوا حيلهم شوية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 7:10 am

خلاص موافقين

بس خد التسعيرة بقي

الشراب 50 جنيه

القميص والتيشرت والبادى 100 جنيه

البنطلون الواحد 150 جنيه

متفقووووووووووون

11111111111111111111111111



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 7:16 am

دى احنى لو لمينا من بعض وجبنى غسالة اتومتك ارحم يا حجة
هههههههههه
222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 7:24 am

ههههههههههههههههه

وانت ايه اللي يحوجك لغساله اوتوماتيك ونا موجوده

انت بس ادفع التسعيرة

ونا هقوم بكل حاجه بتقوم بيها الاوتوماتيك

الاوتوماتيك بتغسل وبتشطف وبتجفف

انا بقي هطبق وهشيل الهدوم مكانها كمان

شوفت بقي

33333333333333333333333



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 9:00 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

طب يالا هاتو الهدوم بسرعة نلحق نغسلها قبل الماتش

44444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 9:45 am

555555555555555555555555555

اختارك انت يا يوسف

و ابقي سلملي ع الاوتوماتيك

هههههههههههه



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 12:38 pm

والله كنت لسه هسال مين يوسف ده
؟
يالا بقى اغسل وعييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييش
انت اللى جبته لنفسك
loghe
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 1:05 pm

يعيط يعيط يعيط
ليكوا يوم يا ظالمة وربينا على المفترى
222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 1:10 pm

هههههههههههههههههه

لا خلاص

اغسل انت بس وهنرحمك المرة الجايه

333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shikoOo
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 219

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 08/11/2009

عمري عمري : 25


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 1:37 pm

44444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 3:20 pm

55555555555555555555
انا هختار بالاسم
1/دودي تغسلي الكونفرس بتاعي
2/روني تغسلي الباديهات
3/شيكو البنطلونات والجيبات
4/مؤمن الطرح كفايه عليه ده لو عرف يغسلهم اصلا
بس كفايه كده
عارفين مين اول واحده هتخلص دودي
اصل الكونفرس نضيف عشان تعرف انا بحبها اد ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البوب الكبير
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 468

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 26/10/2009

عمري عمري : 26


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 11:07 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه
1111111111111111111111

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الخميس 19 نوفمبر 2009, 5:36 am

222222222222222222222222
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ضحكتك اوووي خلاص ولله معاهم المره اللي جايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الخميس 19 نوفمبر 2009, 8:21 am

ههههههههههههه
متخفش يا بوب انا معاك وان شاء الله احنى العنوقعهم المرة الجاية
متعصب اوى متعصب اوى
33333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shikoOo
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 219

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 08/11/2009

عمري عمري : 25


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الخميس 19 نوفمبر 2009, 9:48 am

55555555555555555555555555555
اقول انا بقا مممممممم اختار مييين ؟؟
اختار رنا تغسل التيشيرتات
و ايمو تلمع الكوتشيات
و الكينج يغسل البنطلونات
و البوب يشجعهم عشان يخلصو بسرعه
اووووووه كنت هنسا محمد جمال
محمد جمال يمسك العلم اللى هيشجعو بيه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الخميس 19 نوفمبر 2009, 11:07 am

ههههههههههههههههههههههههههههه

خلاص ياعم متفقون

بس علي راي المثل

اغسلي ياجاريه ........ كلف با سيدي

كلف بقي ياسيدي

التسعيرة عندك كنت قايلاها ليوسف الكينج


11111111111



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الخميس 19 نوفمبر 2009, 11:32 am

ههههههههه

الحمد لله انك مقولتش انى اعمل حاجه

22222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shikoOo
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 219

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 08/11/2009

عمري عمري : 25


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الخميس 19 نوفمبر 2009, 2:02 pm

ههههههههههههههههه المرة اللى جيه يا دودى
333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا   الخميس 19 نوفمبر 2009, 3:02 pm

ليكي يوم يا دودي
بس ولله ماهسيب حقي ماشي يا شيكو
4444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اللى يوصل لرقم خمسة يختار عضو يغسل هدوموا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 9انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شط اسكندرية :: برجوله الضحك والفرفشه :: شمسيه ضحك ولعب وجد وحب-
انتقل الى: