منتدى شط اسكندرية

منتدى شط اسكندرية

احلى شط فيكى يا اسكندريه
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ادخل ارقص سلووووووووووو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: ادخل ارقص سلووووووووووو   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 12:57 pm

جايبكلم لعبه واووووووو

وهنعد مع بعض 1 2 3

واللى يوصل لتلاتة هيختار اى حد يرقص معاه سلو

ونقووول 1111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 12:46 pm

جديده اللعبه دى

shreeer

22222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 12:54 pm

مرسى على الرد
3333333333333
وارقص مع اللبعدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 3:28 pm

موافقه ياسي جو
1111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 4:27 pm

تحبى بقى ترقصى على اغنية ايه
ههههه
222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 4:41 pm

3333333333333333333333
على قرب كمان
في احلى من كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البوب الكبير
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 468

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 26/10/2009

عمري عمري : 26


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 10:57 pm

11111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الخميس 19 نوفمبر 2009, 5:50 am

222222222222222
sorry نسيت اختار مين ارقص معاه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الخميس 19 نوفمبر 2009, 8:15 am

33333333333333
ارقص مع اللى بعدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الخميس 19 نوفمبر 2009, 3:20 pm

تاني انت قدري ومكتوبي يعني ولا ايه؟
هههههههههههههههههههههههههه
1111111111111111
موافقه بس المثل بيقول التالته ثابته يعني خود بالك المره اللي جايه
والاغنيه هتبقى على ذوقك
بس عايزه اغنيه حلوه فاهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الخميس 19 نوفمبر 2009, 5:14 pm

دى انت تؤمر يا قمر
والاغنية عتبقى ومالو لعمرو دياب
بس انتيى بقى طويلة ولا قصيرة
عشان اظبط نفسى
ههههههههه
22222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الخميس 19 نوفمبر 2009, 5:19 pm

هههههههههههههههههههههههههههه

لا يا يوسف

هى طولي

يعنى تقريبا هتيجى في وسطك

يخربيتك كده وانت طويل

ههههههههههه

333333333333333333333333333



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الخميس 19 نوفمبر 2009, 7:18 pm

11111111111111111111
اختري يارنا هترقصي مع مين؟
والاغنيه جامده ياجو ذوقك تحفه
ولو انت طويل يبقى انا تحت الارض بالنسبه لك
ههههههههههههههه
لا اوعى تتغر ده احنا مش قصيرين اوووووووي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 9:56 am

ههههههههههههههههه
2222222222
دى على كدى ايدك عتتعذب لانها عتفضل مرفوعة
ههههههههههههههه
الطول هيبة والقصر خيبة
طلامة انتى طول رنا تبقى نملة بالنسبالى
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 10:08 am

هههههههههههههههههههههههه
ليه انت كام متر؟
333333333333333333
ارقص مع مين ارقص مع مين؟
ارقص مع البوب
وافضل ادوس على رجله عشان خاطر ارتاح شويه من الغل اللي انا فيه

مش هسكتلك يابوب انت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 10:11 am

1111111111111111111
هههههههههههههه
انا معرفش كام متر والله
بس انا طويل
ولو عايزة تعرفى بقى بجد
اسالى رنا كويس وهيا تقولك
ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 10:14 am

222222222222222222222
ههههههههههههههههههههههههههه
ماشي يا يوسف
انت تؤمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 11:46 am

تسلامى يا قمر
333333333333333
وارقص مع اللى بعدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد جمال فتحى
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

مساهماتى مساهماتى : 802

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 01/11/2009


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 12:44 pm

111111111111
يالة انا وانت وحش اوى
اخطئت الاختيار بعد كدة اختار عضو معين
متسبهاش مفتوحة كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 12:57 pm

نفس النصيحه اللى كنت عايزه انصحهاله
بس انت سبقتني يا محمد
2222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 2:22 pm

محمد جمال فتحى كتب:
111111111111
يالة انا وانت وحش اوى
اخطئت الاختيار بعد كدة اختار عضو معين
متسبهاش مفتوحة كدة

والله العظيم انا حر اختار عضو معين و لا لآ
ومن حقى اسبها مفتوحة ولا لآ
33333333333333
واختار ارقص مع اللى بعدى
يطلع لسانه يطلع لسانه يطلع لسانه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد جمال فتحى
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

مساهماتى مساهماتى : 802

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 01/11/2009


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 2:42 pm

ياعم انت براحتك
بس خليبالك الغيظ الى فيك دة
الادلوقتى بيجلهم شوجر وانت صغنن لسة
وارقص براحتك
يالة ياعم وانا حطبلك
444444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 5:47 pm

222222222222222222222
تؤتؤ شكلك بقى وحش اووووي يايوسف
بيقولك اطبلك
يا جماعه انا داخله اهدي النفوس
بااااااااااااااااااااايا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد جمال فتحى
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

مساهماتى مساهماتى : 802

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 01/11/2009


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   السبت 21 نوفمبر 2009, 1:35 am

فين 55555555555555 ياايمو وانت كمان مبتعرفيش تعدى
الله يخربيت التعليم المجانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king love
سباح جااامد
سباح جااامد
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 242

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 16/11/2009

عمري عمري : 22


مُساهمةموضوع: رد: ادخل ارقص سلووووووووووو   السبت 21 نوفمبر 2009, 3:37 am

هههههههههههههه
ما انت لو كنت شفت التوبيك من الاول
احنى بنعد من واحد لثلاثة بس مش لحد خمسة
ههههههههههههه
وانت كدى تبقى ثلاثة
وانا اقول
11111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ادخل ارقص سلووووووووووو
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 8انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شط اسكندرية :: برجوله الضحك والفرفشه :: شمسيه ضحك ولعب وجد وحب-
انتقل الى: