منتدى شط اسكندرية

منتدى شط اسكندرية

احلى شط فيكى يا اسكندريه
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عمور الرومانسي
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 344

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 26/09/2009


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الجمعة 13 نوفمبر 2009, 4:10 pm

بسرعه كده بابا عمرو و ماما روني
ادينا اتعاركنا النهارده
يللا روحو جيبو الماذون انا حطلقها
هههههههه
يا رب تسامحني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مؤمن البرنس
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 463

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 29/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   السبت 14 نوفمبر 2009, 2:57 am

ربنا ميجيب زعل بنكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مجنونة تامر حسنى
بيتعلم العوم
بيتعلم العوم
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 96

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/10/2009


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   السبت 14 نوفمبر 2009, 3:04 am

ههههههههه

اه يارب

العيال دول واضح ان عنيهم جامده اووووووووى

ههههههههههه

روح يا مؤمن يلا جيبلي الغدا وخلي البت دودى تحضره

يلاااااااااااا بسررررررررررررررعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   السبت 14 نوفمبر 2009, 1:35 pm

والله انتى كمان يا مجنونه تامر !!!!!

واولا ولا يا عمرو والله انت حسابك معايا بس لما اشوفك

وانت يا مؤمن روح يالا ع البيت وسيبك من ام اللسان اللى هيخلينى اشك في ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مؤمن البرنس
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 463

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 29/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   السبت 14 نوفمبر 2009, 3:16 pm

معلش مس معتش الكلام وروحت علي البحر وجيت الساعة 12 وانشاء الله المرة الجية يوم الاربع مش راجع البيت خالص وانتي يبنت يدودي يحبيبتي ادعي لمصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الأحد 15 نوفمبر 2009, 6:36 am

اكيد تسامحك اللي بيحب بيسامح
وبعدين ده كان ماتش مصر يعني
مصر كلها كانت بتحتفل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الأحد 15 نوفمبر 2009, 6:38 am

انتو هتقعدو ترغو ياختى

قومى يابت منك لها

اعملولى واجب الفيزيا




انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الأحد 15 نوفمبر 2009, 6:40 am

امشي يابت من هنا
هش هش فيزيا ايه
و في حد بيحبها
دي تجيب الضغظ
والسكر والقلب
روحي دوريلك على حد تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمور الرومانسي
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 344

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 26/09/2009


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الإثنين 16 نوفمبر 2009, 4:57 am

انا بجد مش قادر من الفيزياء
دي رخمه اوي و بفضل 4 ساعات و نص في الدرس مش فاهم حاجه

حد يروح الدرس بالي Crying or Very sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 23


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الإثنين 16 نوفمبر 2009, 10:29 pm

انا عارفه ان الفيزيا عقده بس
المثل بيقول


(حب ماتدرس حتى تدرس ماتحب)


واللي مش عاجبه ميدخلش ثانويه عاميه
وبعدين الفيزيا قدر ومكتوب ولازم هنشوفوا
قصدي هندرسوا وادينا بندرسوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمور الرومانسي
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 344

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 26/09/2009


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الأربعاء 12 مايو 2010, 3:14 am

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
خلصنا منها
طلعتلنا الكيمياء و التاريخ و الاحياء
انيل منهم و ان شائ الله حطلع بيهم bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الخميس 13 مايو 2010, 4:42 am

انتو هتقعدو ترغو كتير ولا ايه

كانت فسحه هيا ولا فسحة

طلاب اخر زمن

يلا ياواد منك له انت وهو وهى روحو سيئو الشط
عاوزاه انظف م الصينى بعد غسيلو

فاهميييييين



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
elbrens basha
المراقب العام
المراقب العام
avatar

ذكر

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 112

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 24/06/2010

عمري عمري : 18


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   السبت 26 يونيو 2010, 4:47 pm

يووووووووووووه
الشط مش عايز يتنظف من الرملة الي في
انتو بالكو قد ايه ما نضفتهوش
ههههههههههههههههههههه

















































































































الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr metr
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 718

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 07/05/2010

عمري عمري : 26


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الثلاثاء 06 يوليو 2010, 10:19 am

طب يلا يابت انتي وهيه
شدو حيلكم انا خروح اجيب الاكل ارجع الاقي الشط بقي نضيف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LoveMaker
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 315

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 08/07/2010

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الخميس 08 يوليو 2010, 8:48 pm

لو سمحت ممكن اعرف طريق الحمام؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr metr
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 718

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 07/05/2010

عمري عمري : 26


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الجمعة 09 يوليو 2010, 2:27 am

هههههههههههههههههههههههههههه
جامده دي ضحكت من قلبي والله
بص يا سيدي خش يمين في شمال حتلاقي سلم
متطلعش عليه انزل تحتيه حتلاقي باب ادخل منه
حتلاقي ممر كبيييييييييييييييير اختار الباب ال سابع من علي اليمين
خبط 3 خبطات حتلاقي محدش بيرد تعرف انو فاضي ادخل حتلاقي ان ده مش الحمام
ترجع تاني وتطلع الدور الي 7 حتلاقي الحمام الي فوق بايظ يبقي تنزل تحت في الدور ال 6 حتلاقي حمام واحد بس وواقف قدامه 90 نفر تقف تستنه دورك ساعتها بقي يبقي ربنا يسترها معاك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يلا بقي يلا بقي انا عايز المنتدي يبقي نضيف احنا في الصيف وحنلاقي ضيوف وزوار كتير مش عايزين يبقي شكل المنتدي وحش قدامهم شدوا حيلكم شويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LoveMaker
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 315

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 08/07/2010

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   السبت 10 يوليو 2010, 5:36 am

طيب ما انا اسهلي اني اتصرف ف اي درج و خلاص
على جنب كده محدش حيشوف Rolling Eyes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr metr
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 718

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 07/05/2010

عمري عمري : 26


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   السبت 10 يوليو 2010, 9:01 am

هههههههههه

لالالالالالالالا

خلاص انا حكلملك رنا تصلح الحما الي تحت

يا رناااااااااااااااااااا صلحي الحمام الي تحت بسرعه والا مش حتلاقي حد في المنتدي

خااااااااااااااااااالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
avatar

انثى

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الأحد 11 يوليو 2010, 5:18 am

ليييييييييييه

كلكو بتزنقو في وقت واحد ولا ايييه

وبعدين يا بابا كل واحد يجيب البامبرز بتاعه وهو جاي

فاهم منك له له لها



انا واختى اخواااات ..... ربنا يخليكي ليا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alexbeach.ba7r.org
LoveMaker
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 315

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 08/07/2010

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الأحد 11 يوليو 2010, 6:32 am

طيب و مين حيغيرلي؟ think
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr metr
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 718

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 07/05/2010

عمري عمري : 26


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الأحد 11 يوليو 2010, 8:08 am

اهو اتفرج يا عم اخدتني معاك كده

انا كنت بوصفله المكان بس يا رنا وكمان اهو سئل سؤال وجيه اهو مين حيرد عليه بقي بقولك ايه

ياعم معتز اتصرف في قسم الشكاوي والبلاوي علشان محدش يدخله خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LoveMaker
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 315

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 08/07/2010

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الإثنين 12 يوليو 2010, 12:15 am

انت بتقولي دلوقتي بهد ما اشتريت البامبرز
الله مش حينفع كده
يا رب الراجل يرضى يرجعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr metr
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 718

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 07/05/2010

عمري عمري : 26


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الإثنين 12 يوليو 2010, 6:03 am

ياعم معلش بدله بأي حاجه تانيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LoveMaker
سباح محترف
سباح محترف
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 315

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 08/07/2010

عمري عمري : 24


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الأحد 18 يوليو 2010, 3:31 am

ممكن ابقى اخد كيس سبسي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr metr
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
avatar

ذكر

مزاجى مزاجى :

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 718

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 07/05/2010

عمري عمري : 26


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه   الأحد 18 يوليو 2010, 9:51 am

وهو انا اصحب المحل روح قله

ومتنساش تجبلي واده كانز ميرنا تفاح معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
البيت بيتك .....هههههههههههههههههههههههههههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 7 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شط اسكندرية :: برجوله الضحك والفرفشه :: شمسيه ضحك ولعب وجد وحب-
انتقل الى: